tirsdag 14. juni 2011

Ny reise, nye muligheter!

Takk til Hondurasgjengen; Gina, Tone og Anders, og alle andre spennende og herlige folk vi møtte på veien. Vi har hatt en super ferie, men fant fort ut at 2 uker er lite tid for så mye opplevelser og et så fantastisk sted. Takk til Gina for fine blogginnlegg! Det blir litt rart å skulle skrive helt aleine framover, men jeg skal nok få det til ;)

Nå er sekken atter en gang pakket for reise. Denne gangen med flere bukser og gensere i håp om å slippe unna Afrika-myggen. Avreise om ca 9 timer.. Jeg kan vel ikke si annet enn at jeg er ganske spent på hva jeg skal vente meg. Men jeg gleder meg masssssse til å tilbringe tid med jentene jeg bodde med i Bergen; Ingvild og Martine, og de 4 andre vi reiser sammen med. Dette kan vel ikke bli annet enn bra?

Jeg liker tydeligvis linker, og hva er vel ikke bedre enn youtube: Afrikasang: http://www.youtube.com/watch?v=iKPP9KMS3o0

"What's a tree without root, a lion without tooth, a lie without truth?"

1 kommentar: